Ny platschef för Flinks Järn i Globen

Med en gedigen bakgrund i branschen och de senaste tolv åren på Flinks, tar Björn Landegren nu klivet in som platschef för Flinks Globen då den tidigare platschefen går vidare mot nya utmaningar.

– Att få nöjda kunder som kommer tillbaka för att vi har hjälpt dem hitta bra lösningar är det som driver mig, säger Björn Landegren och konstaterar att  han under sina år på Flinks har jobbat på alla fyra snabbgrossar.

Han menar att Flinks är kundernas snickarlåda, dit de kommer för att  personalen snabbt ska lösa deras problem och hitta det kunderna söker. Ett av Björn Landegrens mål är att Flinks i Globen ska möta kunderna på ett ännu mer aktivt sätt än tidigare. För att nå dit kommer personalen att satsa ännu hårdare på att utbilda sig bland annat i samarbete med leverantörerna.

– På Flinks är vi inte några skrivbordschefer utan vi är ute i butiken för att möta kunderna och hjälpa personalen för att se till att det flyter. Mötena med kunderna är det roligaste med mitt jobb. Att jobba på Flinks är inte bara ett jobb, utan vi är också här för att vi tycker om prylarna vi säljer. Och det häftigaste med den här branschen är att man aldrig blir fullärd eftersom det hela tiden kommer nya kunder, produkter och arbetssätt, avslutar Björn.

Stockholm den 16 mars 2015 För frågor eller ytterligare information kontakta någon av nedanstående: Marknadschef Petter Jansson på telefon 0708-728301  eller  petter.jansson@flinks.se  Platschef Björn Landegren på telefon 0703-338532  eller  bjorn.landegren@flinks.se

Vill du ha information från oss?